Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Виїзні співробітники на мапі

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Виїзні співробітники на мапі
Mywebstor
Встановити
Скріншоти
Застосунок розроблений для розподілу замовлень між виїзними співробітниками, враховуючи їх навички, вміння, вільні "вікна" в робочий час і місцезнаходження замовлень.
Замовлення розподіляються на карті. Враховуються побажання Клієнта про час приходу фахівця.
Робота співробітників, які приймають і розподіляють замовлення між виїзними фахівцями, стає швидше і більш оптимізованою.

Основні можливості:
Відмітка замовлення на карті
Рівномірний розподіл замовлень на день
Контроль завантаження виїзних фахівців
Сортування замовлень по даті, по групах, по фахівцям, по навичкам, що дозволяє прискорити роботу розподілу замовлень
Представлення замовлень на карті і в форматі таблиці
Виділення на карті будь-яким кольором групи замовлень: призначені, заплановані, зазначені на карті, не заповнені
Робота з сутністю лід або угода
На створені поля з програми можна налаштувати автоматизацію, якщо ваш тариф Бітрікс24 включає роботи і бізнес-процеси
Сфери бізнесу, яким підійде застосунок:
Вікна, двері
Клінінг
Кондиціонери, опалення, вентиляції
Інформаційні технології
Сигналізація
Меблі
Квіти
Будь-яка доставка
Застосунок побудовано таким чином, що ви самі зможете адаптувати його під свій бізнес.

У перспективах розвитку програми:
Розробка мобільного додатку
Автоматизація угруповання заявок по районах
Трекер

Версія 1
Застосунок для управління замовленнями і виїзними співробітниками

Якщо у вас виникли питання по використанню нашого застосування, ви можете звернутися в нашу підтримку support@mywebstor.com
Після установки програми у вас відкриється вкладка Налаштування - > Поля і сутності.
Тут відбуваються налаштування, без яких програма не буде функціонувати.
Використовувана сутність-необхідно вибрати ту сутність, як у Вас налаштована робота в вашому Бітрікс24. Доступно: Лід, Угода.

Налаштування полів угоди-необхідно зіставити поля з угоди з зі значеннями з програми. Якщо у Вас вже є створені поля у вашій CRM відповідні за типом і змістом додатки, то можете вибрати зі списку. Якщо немає, то натисніть на кнопку" Створити " біля поля, і поле автоматично створиться з потрібним типом і зрозумілою назвою.

Розглянемо докладніше для чого потрібно кожне поле.
Обов'язково, для відмінності міток серед інших елементів ( Поле типу так / ні) - поле служить для відображення лідів/угод на карті, тобто при створенні Ліда/угоди з програми, це поле заповнюється автоматично. При створенні лідів / угод поле автоматично не заповнюється, щоб була можливість зафіксувати сутність на карті, потрібно проставити галочку.  

Обов'язково, для збереження точки призначення (Поле типу адреса Google карти) - поле необхідно для відображення в Ліді/Угоді адреси, обраного в додатку, у форматі карти.

Обов'язково, для призначення бригад і користувачів (Поле типу бронювання ресурсів) - поле, в яке переносяться дані з бронювання часу співробітників.

Обов'язково, для планування виїзду (Поле типу Дата / час) - поле, в яке фіксується дата і час виїзду до клієнта.

Необов'язково, для зберігання інформації про тривалість робіт (Поле типу Число) - поле необхідно для фіксування часу проведення послуг/робіт.

Необов'язково, для збереження значень навичок ( множинне поле типу Список) - поле, в якому зберігається список навичок ваших фахівців, які фіксуються в залежності від потреб клієнта.

Також в нижньому лівому кутку є кнопка" Оновити дані " - вона дозволяє оновлювати дані програми, не оновлюючи ваш браузер.

Після заповнення всіх полів цієї вкладки, стануть доступними інші вкладки.