Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Інтеграція з безкоштовною АТС MIKOPBX на Asterisk

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Інтеграція з безкоштовною АТС MIKOPBX на Asterisk
ООО "МИКО"
Безкоштовно
містить вбудовані покупки
Встановити
Скріншоти
У поточній першій версії застосунку реалізовані базові функції телефонії.

При вхідному дзвінку у співробітника відображається картка дзвінка, яка:
  • Показує поточні угоди за визначеним номером телефону
  • Дозволяє створити швидку угоду
  • Дозволяє залишити швидкий коментар до дзвінка
Вихідний дзвінок відбувається в 1 клік:
  • з картки компанії або контакту
  • з картки Ліда / Угоди
  • з панелі дзвінка на довільний номер телефону (в правому нижньому кутку)
Історія та записи розмов:
  • усі дзвінки в компанію зберігаються в списку деталізації дзвінків з прив'язкою до CRM сутностей
  • записи дзвінків прив'язуються до Ліда / Угоди / Компанії / Контакту
Що таке MIKOPBX?

MIKOPBX - це повноцінна безкоштовна IP АТС, побудована на Asterisk 16, що має зрозумілий і простий веб-інтерфейс. Ви можете підключити скільки завгодно різних провайдерів і телефонів співробітників, зберігати будь-яку кількість записів розмов, будувати найбільш популярні маршрути викликів, використовувати IVR і черги абсолютно безкоштовно. АТС може бути встановлена на виділений комп'ютер, віртуальну машину або хмару.

Корисні посилання:

Застосунок поставляється з повнофункціональним тріальним періодом на 30 днів.
Комерційна версія надається за підпискою на 6 і 12 місяців. Актуальна вартість комерційної версії вказана в нашому інтернет-магазині.

Версія 1
Застосунок дозволяє контролювати всі дзвінки з безкоштовною АТС MikoPBX всередині CRM Бітрікс24 з прив'язкою до компанії або контакту з можливістю зробити, прийняти та прослухати розмови в 1 клік.

Інформація про доступні варіанти технічної підтримки описана на сайті.
Для отримання технічної підтримки:
  • Можна залишити заявку на сайті
  • Описати питання на форумі
  • Звернутися до документації на wiki
  • Ознайомитися з готовими кейсами в блогах
Процес установки і налаштування детально описано в документації продукту.
  1. В інтерфейсі модуля, у Bitrix24 виконайте дію"отримати ключ API". Ключ необхідно ввести в web інтерфейсі АТС
  2. У розділі "Телефонія" - "Налаштування телефонії" - "користувачі телефонії" призначте співробітникам Внутрішні номери
  3. У розділі "Телефонія" - "Налаштування телефонії" - "Загальні налаштування"-"Номер для вихідного дзвінка за замовчуванням"- вкажіть застосунок "інтеграція з MIKOPBX" (слід виконати після отримання API ключа)
  4. Встановіть в web інтерфейсі mikopbx додатковий модуль " інтеграція з CRM Bitrix24"
  5. У Налаштуваннях модуля введіть адресу порталу і значення "Ключ API "(refresh_token)"
  6. Увімкніть використання модуля