У поточній першій версії застосунку реалізовані базові функції телефонії.
При вхідному дзвінку у співробітника відображається картка дзвінка, яка:
- Показує поточні угоди за визначеним номером телефону
- Дозволяє створити швидку угоду
- Дозволяє залишити швидкий коментар до дзвінка
Вихідний дзвінок відбувається в 1 клік:
- з картки компанії або контакту
- з картки Ліда / Угоди
- з панелі дзвінка на довільний номер телефону (в правому нижньому кутку)
Історія та записи розмов:
- усі дзвінки в компанію зберігаються в списку деталізації дзвінків з прив'язкою до CRM сутностей
- записи дзвінків прив'язуються до Ліда / Угоди / Компанії / Контакту
Що таке MIKOPBX?
MIKOPBX - це повноцінна
безкоштовна IP АТС, побудована на Asterisk 16, що має зрозумілий і простий веб-інтерфейс. Ви можете підключити скільки завгодно різних провайдерів і телефонів співробітників, зберігати будь-яку кількість записів розмов, будувати найбільш популярні маршрути викликів, використовувати IVR і черги абсолютно безкоштовно. АТС може бути встановлена на виділений комп'ютер, віртуальну машину або хмару.
Корисні посилання:
Застосунок поставляється з повнофункціональним тріальним періодом на 30 днів.
Комерційна версія надається за підпискою на 6 і 12 місяців. Актуальна вартість комерційної версії вказана в нашому
інтернет-магазині.
Версія 1
Застосунок дозволяє контролювати всі дзвінки з безкоштовною АТС MikoPBX всередині CRM Бітрікс24 з прив'язкою до компанії або контакту з можливістю зробити, прийняти та прослухати розмови в 1 клік.
Інформація про доступні варіанти технічної підтримки описана на
сайті.
Для отримання технічної підтримки:
- Можна залишити заявку на сайті
- Описати питання на форумі
- Звернутися до документації на wiki
- Ознайомитися з готовими кейсами в блогах
Процес установки і налаштування детально описано в документації продукту.
- В інтерфейсі модуля, у Bitrix24 виконайте дію"отримати ключ API". Ключ необхідно ввести в web інтерфейсі АТС
- У розділі "Телефонія" - "Налаштування телефонії" - "користувачі телефонії" призначте співробітникам Внутрішні номери
- У розділі "Телефонія" - "Налаштування телефонії" - "Загальні налаштування"-"Номер для вихідного дзвінка за замовчуванням"- вкажіть застосунок "інтеграція з MIKOPBX" (слід виконати після отримання API ключа)
- Встановіть в web інтерфейсі mikopbx додатковий модуль " інтеграція з CRM Bitrix24"
- У Налаштуваннях модуля введіть адресу порталу і значення "Ключ API "(refresh_token)"
- Увімкніть використання модуля