Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

LiveInform - Трекінг замовлень, автоінформування клієнтів і чорний список

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
LiveInform - Трекінг замовлень, автоінформування клієнтів і чорний список
LiveInform
Безкоштовно
містить вбудовані покупки
Встановити
Скріншоти

Ми відстежимо замовлення вашого магазину, змінимо статус угоди й повідомимо клієнтів про відправлення по СМС, листом на електронну пошту або за допомогою автоматичних дзвінків. Також перевіримо клієнта по Чорному списку у разі здійснення відправлення післяплатою.

Трекер замовлень: EMS, DPD, Нова Пошта (Україна).

Відстеження замовлень

Відстежимо ваші відправлення. Ми будемо регулярно перевіряти статус замовлення в Службі доставки, та автоматично змінимо статус замовлення в Бітрікс24

Автоінформування

Ми автоматично проінформуємо клієнта по СМС, дзвінком або листом на електронну пошту за вашим сценарієм. Нагадаємо клієнту та попросимо забрати замовлення швидше

Збір відгуків
Автоматично зберемо відгуки ваших клієнтів. Якщо відгук позитивний ми відправимо його на ресурси для відгуків, а негативні надішлемо вам.

Перевірка клієнтів

Перевіримо історію замовлень клієнта. Якщо у клієнта виявиться погана історія невикупів, ми порадимо запросити передоплату, а не здійснювати відправлення післяплатою.

  • Автоматичне інформування клієнтів про статус замовлення

  • Автоматична зміна статусу угоди

  • Аналітика відправлень в особистому кабінеті LiveInform

  • Перевірка клієнтів по Чорному списку.

Версія 1
Ми відстежимо замовлення вашого магазину, змінимо статус угоди та повідомимо клієнтів про відправлення по СМС, листом на електронну пошту або за допомогою автоматичних дзвінків. Також перевіримо клієнта по Чорному списку у разі здійснення відправлення післяплатою.

Сайт: liveinform.ru

Телефон:+7 (499) 899-56-76 (з 10 до 20 години по буднях)

Пошта: support@liveinform.ru

Інструкція з встановлення

Крок 1. Реєстрація та налаштування інтеграції

  • Зареєструйтеся на сайті LiveInform

  • Налаштуйте повідомлення (СМС, дзвінки та електронну пошту) для кожної служби доставки

  • Введіть API_ID свого магазину. Його можна отримати у розділі Налаштування > Профільабо з реєстраційного листа

  • Налаштуйте поля та автоматичну зміну статусів угод. Ми додамо поля Трек-номеру LiveInform, Статус LiveInform та історію трекінгу. Виберіть поле з трек-номером, якщо вже зберігаєте трек-номер CRM

  • Збережіть зміни

Крок 2. Додавання полів в угоду

  • Відкрийте будь-яку угоду, в нижній частині екрана натисніть Створити розділ

  • Введіть назву розділу. Наприклад, Доставка

  • У створеному розділі натисніть Вибрати поле > Вибрати з іншого розділу> Відзначте створені нами поля (Трек-номер LiveInform, Статус LiveInform та історія трекінгу). Виберіть поле з трек-номером, якщо вже зберігаєте трек-номер CRM

  • Збережіть зміни

Крок 3. Передача замовлень в LiveInform

  • Відкрийте існуючу угоду

  • Введіть трек-номер відправлення, який отримали від служби доставки. Служба доставки автоматично розпізнається по трек-номеру

  • Збережіть зміни. Замовлення буде додано до LiveInform за умови, якщо трек-номер і номер телефону клієнта введені коректно

  • Готово. Ми будемо автоматично додавати замовлення в LiveInform, інформувати ваших клієнтів і оновлювати інформацію в CRM