Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід
ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Calltrix
Агрос
Безкоштовно
Встановити
Скріншоти
Ви використовуєте CRM Bitrix24.

У вас є офісна АТС або ось-ось буде.

Calltrix – це спосіб зв'язати воєдино CRM і телефонію.

Bitrix24 і FreePBX (безкоштовна IP АТС на базі Asterisk)

Що ви отримуєте:

1. Дзвінок потрапляє туди, куди треба:
  • Вхідний дзвінок від клієнта надходить відразу до відповідального співробітника, який вказаний у картці клієнта в CRM.
  • Якщо вказаний працівник не може відповісти на дзвінок з будь-якої причини (зайнятий, не відповідає, недоступний), то дзвінок відповідно до ваших налаштувань може надійти в групу, в чергу, на мобільний співробітника і т.д.
2. Вся інформація перед очима ще до початку розмови:
  • Під час дзвінка у співробітника відкривається картка клієнта ще до підняття трубки. Уся інформація перед очима: дзвінки, імейли, повідомлення, замітки ...
  • Відображення імені та номера того, хто телефонує на телефоні. Звичайному або програмному.
3. Жоден дзвінок не загубиться:
  • Якщо на вхідний дзвінок не відповіли, створюється Завдання для відповідального співробітника з тим, щоб ні один дзвінок не загубився. У завдання налаштовується крайній термін виконання (наприклад, протягом 3 годин) і спостерігач.
  • Для нових клієнтів створюються Ліди та призначається відповідальний (конкретний співробітник, або той хто прийняв дзвінок – на вибір)
4. Запис розмов
  • Всі дзвінки фіксуються в CRM, навіть якщо у вас вимкнений комп'ютер.
  • Всі розмови записуються з можливістю прослухати їх пізніше.
5. Телефонуйте як вам зручно
  • Ви можете зателефонувати клієнту натиснувши на номер телефону в картці клієнта в CRM
  • Ви можете зателефонувати клієнту просто набравши номер на телефоні, причому в довільному форматі. Розумний застосунок знайде клієнта в CRM.
  • В обох випадках вся інформація буде зафіксована в CRM.
Переваги:

1. Працює швидко !!

 Ключова відмінність Calltrix від інших подібних рішень – швидкість роботи. І ось чому:
  • Для обробки кожного дзвінка АТС необхідно зробити кілька запитів до CRM. Це може зайняти 1-5 сек.
  • Calltrix дублює деякі дані про клієнтів в базу даних вашої офісної АТС, відбувається це автоматично, у фоновому режимі та актуальність даних підтримується постійно.
  • При надходженні дзвінка ви не втрачаєте кілька секунд поки АТС "веде переговори" з CRM, а клієнт слухає гудки. Доступ до даних відбувається миттєво.
2. Працює навіть при нестабільному інтернеті
  • З огляду на те, що багато потрібних даних з CRM вже зберігаються прямо у вашій АТС (див. вище), дзвінок клієнта буде правильно відпрацьований навіть при зникненні інтернету.
  • Якщо ж дані не знайдені локально, а інтернет відсутній, то і в цьому випадку дзвінок не загубиться, а піде по налаштованим вами правилами.
  • У вас як і раніше працює – вхідні та вихідні дзвінки навіть без інтернету.
3. Проста установка і наслаштування
  • Налаштувати інтеграцію здебільшого не складно, для цього не потрібні спеціальні знання і навички програмування.
  • Встановити застосунок для Бітрікс24.
  • Встановити застосунк для АТС через графічний інтерфейс FreePBX і зробити кілька налаштувань відповідно до  інструкції.
А ще:

Зворотній дзвінок з сайту.

Немає обмежень на кількість користувачів.

Вартість:

Встановлюйте рішення безкоштовно і спробуйте.

Пробний період 24 днів.

Далі вартість 30 дол. на місяць

Детальний опис дивіться на сайті calltrix.ru

Версія 1
Calltrix – інтеграція Bitrix24 і Asterisk (FreePBX).
Усе як у всіх, але є відмінності :)

Технічна підтримка: support@calltrix.ru в робочі дні з 9 до 18 години.
Питання і побажання: info@calltrix.ru
Налаштувати інтеграцію здебільшого не складно, для цього не потрібні спеціальні знання та навички програмування.
Просто використовуйте покрокову інструкцію.
  1. Встановіть застосунок для Бітрікс24.
  2. Встановіть застосунок для АТС через графічний інтерфейс FreePBX.
  3. Зробіть кілька налаштувань за інструкцією.
Детальний опис дивіться на сайті calltrix.ru