Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Готова CRM для клінік

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Скріншоти
Особливості галузевого рішення:
  • підійде навіть тим, хто тільки запускає клініку
  • використовується простий режим CRM (угода + контакт, без лідів)
  • вже налаштована автоматизація за угодами для роботи менеджерів
  • готова воронка прийому пацієнтів (список стадій угод)
  • автоматичні сповіщення для менеджерів (не загубиться жодна угода)
  • додані підказки для менеджерів за стадіями угод (що потрібно зробити на певній стадії, актуально для менеджерів-початківців)
Підходящі тарифи для початку роботи:
  • хмарні Бітрікс24 (починаючи з тарифу «CRM+»)
  • коробкові Бітрікс24 (будь-які редакції)
  • хмарні Бітрікс24 (демо режим на 30 днів)
Особливості налаштувань розділу CRM:
  • налаштована одна воронка «Прийом пацієнтів»
  • налаштовані стадії угоди «Новий пацієнт», «У роботі», «Пацієнт думає», «Записаний на прийом», «Пацієнт прийшов і на прийомі», «Угода успішна», «Відмова пацієнтом», «Відмова клінікою», «Не враховувати в аналітиці»
  • налаштовані поля угоди «Детальна причина відмови (відмова пацієнтом)», «Детальна причина відмови (відмова клінікою)», «Послуга, якою цікавився потенційний пацієнт», «Сервіси та спецпропозиції, якими цікавився», «Клініка, якою цікавився», «Візит дитини», «Статус прийому пацієнта», «Форма оплати», «Час прийому», «Країна звернення», «Населений пункт звернення», «VIP пацієнт», «Тип захворюваності»
  • для поля «Детальна причина відмови (відмова клієнтом)» налаштована обов'язковість заповнення починаючи зі стадії угоди «Відмова пацієнтом»
  • для поля «Детальна причина відмови (відмова клінікою)» налаштована обов'язковість заповнення починаючи зі стадії угоди «Відмова клінікою»
  • для поля «Коментар» налаштована обов'язковість заповнення починаючи зі стадії угоди «Відмова пацієнтом»
Особливості роботи з угодами по відмовам:
  • якщо менеджер програє угоду зі стадією «Відмова пацієнтом» чи «Відмова клінікою», то повинен обов'язково вказати детальну причину зі списку та детальний коментар для подальшого аналізу керівником (детальні причини відмови ви можете налаштувати самостійно)
Особливості автоматизації:
  • для першої стадії угоди налаштований робот, який встановлює назву угоди за шаблоном
  • для програшних стадій угоди налаштований робот, який автоматично скасовує бронювання на попередньо заброньований час

Версія 2
Додано автоматичне завдання для менеджера на стадії угоди «Записаний на прийом»

Версія 1
Налаштована галузева CRM для клінік з готовою автоматизацією за угодами для менеджерів.

info@crmgenesis.com

+380442000422
+380931702939

Онлайн-чат
  1. Натисніть «Встановити»
  2. Дотримуйтесь подальших інструкцій