Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Готова CRM для автомийок

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Скріншоти
Особливості галузевого рішення:
  • підійде навіть тим, у кого ще нема своєї автомийки
  • використовується простий режим CRM (угода + контакт, без лідів)
  • вже налаштована автоматизація за угодами для роботи менеджерів
  • готова воронка продажів для бронювання автомийок (список стадій угод)
  • автоматичні сповіщення для менеджерів (не загубиться жодна угода)
  • додані підказки для менеджерів по стадіям угод (що потрібно зробити на певній стадії, актуально для менеджерів-початківців)
Підходящі тарифи для початку роботи:
  • хмарні Бітрікс24 (починаючи з тарифу «CRM+»)
  • коробкові Бітрікс24 (будь-які редакції)
  • хмарні Бітрікс24 (демо режим на 30 днів)
Особливості налаштувань розділу CRM:
  • налаштована одна воронка «Автомийка»
  • налаштовані стадії угоди «Нове бронювання», «Очікуємо підтвердження бронювання», «Бронювання підтверджено», «Успішне замовлення», «Відмова клієнтом», «Відмова автомийкою», «Не враховувати в аналітиці»
  • налаштовані поля угоди «Детальна причина відмови (відмова клієнтом)», «Детальна причина відмови (відмова автомийкою)», «Бронювання ресурсів»
  • поле «Бронювання ресурсів» містить налаштування ресурсів «Автомийка вул. Сагайдачна 1», «Автомийка вул. Садова 30», «Автомийка пр. Перемоги 102»
  • поле «Бронювання ресурсів» містить налаштування послуг «Швидка мийка - 30 хв.», «Звичайна мийка - 1 год.», «Розширена мийка - 2 год.»
  • для поля «Бронювання ресурсів» налаштована обов'язковість заповнення для кожної стадії угоди
  • для поля «Детальна причина відмови (відмова клієнтом)» налаштована обов'язковість заповнення починаючи зі стадії угоди «Відмова клієнтом»
  • для поля «Детальна причина відмови (відмова автомийкою)» налаштована обов'язковість заповнення починаючи зі стадії угоди «Відмова автомийкою»
  • для поля «Коментар» налаштована обов'язковість заповнення починаючи зі стадії угоди «Відмова клієнтом»
Особливості роботи з угодами по відмовам:
  • якщо менеджер програє угоду зі стадією «Відмова клієнтом» чи «Відмова автомийкою», то повинен обов'язково вказати детальну причину зі списку та детальний коментар для подальшого аналізу керівником (детальні причини відмови ви можете налаштувати самостійно)
Особливості автоматизації:
  • для кожної стадії угоди (крім фінальних стадій) налаштований робот, який встановлює назву угоди за шаблоном
  • для стадій «Очікуємо підтвердження бронювання» та «Бронювання підтверджено» налаштований робот, який встановлює ціну за послугу в угоді
    для програшних стадії угоди налаштований робот, який автоматично скасовує бронювання на попередньо заброньований час

Версія 3
Оновлена автоматизація на фінальних стадіях

Версія 2
Додана автоматизація для фінальних стадій угоди

Версія 1
Налаштована галузева CRM для автомийок з готовою автоматизацією за угодами для менеджерів.

info@crmgenesis.com

+380442000422
+380931702939

Онлайн-чат
  1. Натисніть «Встановити»
  2. Дотримуйтесь подальших інструкцій