Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Автоінформатор IPTel інтеграція з Бітрікс24

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Автоінформатор IPTel інтеграція з Бітрікс24
IPTel
Безкоштовно
містить вбудовані покупки
Встановити
Скріншоти
Рутинна робота операторів, пов'язана з промовлянням одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу та результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене завдання, збільшити кількість клієнтів, зменшити безрезультатно витрачений час операторів і перекласти частину одноманітної роботи на машину допоможе застосунок Інтеграціі з Bitrix24 і сервіс Автоінформатор від IPTel

Базові можливості застосунку

Установка застосунку голосового автоінформування передбачає:
  • відтворення лідам заздалегідь записаного аудіофайлу;
  • реакцію абонента на повідомлення за допомогою тонового набору цифр (за потребою);
  • інформування з використанням голосового файлу і подальшим перенаправленням ліда на оператора (за потребою);
  •    налаштування кількості повторів повідомлення;
  • постійний облік якості дзвінків (звіт за результатами: відповідь / скинув / зайнято / немає відповіді і т. п.);
  •    програмування початку і тривалості кампанії;
  • завантаження списку клієнтів з підготовленого файлу в форматі excel або вручну;
  • установку черговості дзвінків;
  • запуск різних кампаній обдзвону одночасно.
Переваги застосунку

Використання операторів компанії тільки для вирішення складних питань з клієнтом – головний плюс установки послуги автоінформування. У ряді ж випадків застосунок може впоратися навіть краще людини:

  1. Повідомлення однієї і тієї ж інформації великій кількості абонентів. Людина буде відчувати втому, може забути повідомити якусь інформацію. А ще йому потрібні перерви на відпочинок. Комп'ютер же програє аудіозапис незліченну кількість разів без втоми або забування. Якщо буде потрібно, буде методично телефонувати ліду, поки той не відповість.
  2. Однакова інтонація повідомлення. Оператор не завжди може повною мірою контролювати свої емоції. Навіть стресостійкі люди з великим досвідом роботи можуть бути не досить спокійними. Комп'ютер же, програючи заздалегідь начитаний дикторським голосом файл, не зможе змінити його інтонацію або невластивим чином відреагувати на відповідь абонента.
  3. Робота в нічний час. Компанії з міжнародною базою клієнтів стикаються з розбіжністю часових поясів, а значить, з відзнакою локального часу Ліда від поточного місцевого часу. Для цього можна або операторів взяти на роботу в нічну зміну (що додатково тарифікується), або ж налаштувати в програмі країну і час, в яке відбувається дзвінки клієнтів. Система почне дзвонити автоматично відповідно до встановленого часового поясу.
  4.    Передача абсолютно однакового повідомлення одночасно по декількох лініях. Для забезпечення такої роботи необхідно задіяти кількох людей. Причому кожен з них має тільки йому властивими тембром і висотою голосу, темпом мови і виразністю. Це може істотно впливати на сприйняття інформації клієнтом. Коли ж до роботи підключається система автоінформування, для запису повідомлення підбирається голос, відповідний ситуації оповіщення. Таким чином, на кожного ліда здійснюється однаковий мовленнєвий вплив.
Для запуску автоінформування вам необхідно:


* Подати заявку на безкоштовний тестовий період. це можна зробити на сайті iptel.ua або написавши на пошту info@iptel.ua
* Підготувати аудіо файл для програвання або текст повідомлення, яке буде вимовляти робот-автоінформатор.
* Після успішної реєстрації на тестовий період ми надішлемо вам адресу тестового сервера, логин і пароль
* Встановити застосунок https://iptel.bitrix24.ua/marketplace/detail/iptel.iptel_avtomaticheskiy_avtoobzvon/
* Слідувати інструкціям у блоці установка застосунку


Тарифи Автоінформаторa:


"Тестовий":
Діє протягом 3-х днів.
2 робота для обдзвону
До 50-ти контактів
Без плати за зв'язок

 "Динамічний":
Без обмеження за часом
Плата за кожного робота за день використання
Без обмеження на завантаження лiдів
Плата за зв'язок за тарифами оператора
Вартість: 35 $ / міс + 1,5 $ / день за кожного робота

"Старт":
Без обмеження за часом
2 робота для обдзвону
Без обмеження на завантаження лiдів
Плата за зв'язок за тарифами оператора
Вартість: 150 $ / міс


"Команда":
Без обмеження за часом
3 робота для обдзвону
Без обмеження на завантаження лiдів
Плата за зв'язок за тарифами оператора
Вартість: 250 $ / міс

"Компанія":
Без обмеження за часом
15 роботiв для обдзвону
Без обмеження на завантаження лiдів
Плата за зв'язок за тарифами оператора
Вартість: 550 $ / міс

Версія 1
Інтеграція Автоінформатора IPTel і Бітрікс24.CRM дозволить значно спростити процес обдзвону клієнтів або лідів. Вам потрібно лише завантажити список контактів і повідомлення – решту роботи робот-автоінформатор зробить за вас.

Якщо у вас виникають будь-які труднощі або питання, пов'язані з інтеграцією -– пишіть на info@iptel.ua або в Skype: iptel.od.ua. Служба технічної підтримки сервісу реагує на звернення менше, ніж за 30 хвилин і готова допомогти, і відповісти на питання кожен будній день з 09:00 до 18:00 за  Східноєвропейським часом, крім святкових або неробочих днів за законодавством України.
Для запуску автоматичного інформування необхідно:
  • Завантажити аудіофайл;
  • Додати Список лідів;
  • Перейти в редагування Кампанії обдзвону, в розділ "In / Out IVR";
  • обрати файл для відтворення клієнту;
  • визначити кількість повторів відтворення вітання до одержання реакції абонента (відповідь за допомогою тонового набору);
  • обмежити число спроб при натисканні клавіші дії, яка не задіяна в опціях (наприклад, замість 1 або 2 клієнт натискає 3);
  • встановити час введення (в мілісекундах);
  • визначити можливі варіанти виставлення статусу відповіді ліда (опція важлива для аналізу результативності кампанії);
  • ввести число каналів для IVR (розраховується за кількістю лидов, на яких поширюється інформація);
  • виставити дозвіл на вхідні дзвінки (при автоматичному оповіщенні вибирається варіант «Ні»);
  • зафіксувати стан (в цьому полі для початку дзвінків виставляється параметр «Активний»).
  • На порталі Бітрікс24 перейти в розділ Застосунки
  • Далі у вкладку Розробникам (у верхній частині екрану)
  • Далі натиснути "Інше" – "Вхiдний вебхук"
  • У "Налаштування прав" (остання опція) обрати CRM
  • Скопіювати дані, зазначені в першому полі "Вебхук для виклику rest api" (наприклад: https://your_portal.bitrix24.ua/rest/4/lt15ih98a2gdh33u/)
  • Встановити застосунок із Маркетплейса
  • Ввести адресу Автоінформатора
  • Ввести логін користувача
  • Ввести пароль
  •    Натиснути "Увійти"
  • Обрати статус, лідів з яким необхідно завантажити в Систему
  • Обрати статус, який буде виставлений ліду після відповіді
  • Обрати список, у який необхідно завантажити лідів
Детальніше з налаштуванням Системи автообдзвону можна ознайомитися на нашому сайті:

Створення Кампанії обдзвону
Додавання Списку лідів
Створення Автоінформатора