Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід
ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Скріншоти
Інтеграція з сервісом E-chat дозволяє вам першими відправляти повідомлення вашим клієнтам в Viber беспосередньо з картки клієнта в crm:

Як це працює?

Після встановлення застосунку потрібно зайти в картку клієнта, в розділі "СМС" обрати сервіс відправки "[E-chat Viber] 380999999999", де 380999999999 – номер, з якого ви бажаєте надіслати повідомлення:

Після того як ви відправите повідомлення, буде створено онлайн чат з клієнтом, в якому ви зможете продовжити спілкування:

Вхідні повідомлення від нових клієнтів за цим номером будуть надходити у відкриту лінію Viber: 380999999999, в розділі "Контакт-центр" є можливість вказати менеджерів (або відділи) на яких будуть потрапляти нові звернення за цим номером, а також порядок розподілу:


Версія 1
Застосунок для підключення особистого номеру Viber до порталу Бітрікс24.

Підтримку застосунку ви можете отримати за телефонами:
+38 (067) 011 08 01
+38 (099) 011 08 01
або звернутися через онлайн-чат:
https://bitrix.insidergroup.pro/online/echat
Спочатку вам потрібно зареєструвати особистий кабінет на сайті: https://bitrix24.e-chat.tech/

Тарифи E-chat: https://www.e-chat.tech/#tarif

Після реєстрації, в особистому кабінеті натисніть "Підключити номер", оберіть зручний месенджер, та дотримуйтесь інструкцій менеджера:

Після підключення номеру, статус в особистому кабінеті зміниться на "Активний", це означає, що ми можемо підключати номер до нашого bitrix24, для цього нам потрібно скопіювати отриманий API ключ:

Далі ми встановлюємо застосунок на наш портал, та вказуємо у вікні інсталяції номер телефону та API ключ, який ми отримали раніше:

Тепер у списку підключених номерів у додатку з'явився наш номер, вітаємо, застосунок налаштований та готовий до використання!