Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід
ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Скріншоти
Встановлений застосунок за візуальною частиною дублює призначений для користувача інтерфейс chatforma.com.

Якщо раніше ви не користувалися сервісом ChatForma першим ділом після того як ви зареєструвалися і авторизувалися на сайті https://pro.chatforma.com в розділі "Боти" вам потрібно обрати пункт "Створити бота", вказати його тип і назву бота

При реєстрації ви можете протягом 15 днів безкоштовно випробувати функціонал сервісу
Тарифи Chatforma описані на офіційному сайті: https://www.chatforma.com/plan



Після чого обрати один з раніше створених ботів в розділі "Боти" перейти в його налаштування і вказати токен доступу даного бота (докладніше про те як створити бота в мессерждерах і отримати їх токен доступу ви зможете прочитати тут: www.chatforma.com/learn )



При запуску застосунок завантажує всі створені боти і відображає їх.

Для того що б створити нову форму збору даних потрібно після вибору бота перейти в розділ "Конструктор" натиснути на "+" в верхньому лівому кутку і вибрати пункт "Форма" (докладніше про те як налаштовувати форми ви можете прочитати тут: www.chatforma.com/learn )



Ось так вони виглядають в панелі налаштування на сайті chatforma.com.


У застосунку на стороні Бітрікс24 вони відображаються в такому вигляді

Під назвою кожного бота і форми виводяться їх ID


Для кожного бота потрібно вказати своє Джерело

Рекомендується джерела зробити максимально інформативними і позначати відповідні налаштування Чат-боту.

Далі нам необхідно налаштувати збір даних для кожної форми. При заповненні користувачем форм збору даних буде створюватися окрема сутність, яка визначається в налаштуваннях.

Зробимо налаштування першої форми


Для початку оберемо джерело яке буде записуватися до суті створеної з цієї форми (п.1)

Тепер нам необхідно обрати тип сутності (п.2): Лід, Контакт, Угода.

Залежно від обраної суті підтягнутися стадії.

Якщо обрана угода, то з'явитися ще вибір напрямку в угодах


Якщо оберите Контакт, то напрямок і стадії будуть приховані.

У блоці 4 підтягуються поля з форми збору даних. Біля кожного поля необхідно вибрати поля з CRM (відповідні обраної сутності) куди будуть внесені дані.

Якщо всі налаштування виконані – натискайте Зберегти.

Тепер всі дані з форми в чат-боті потраплятимуть в обрану сутність.

Відповідальним за створений Лід, Контакт, Угоду буде призначатися співробітник, який встановив застосунок. Використовуючи роботи для Ліда і Угоди, а також ідентифікатор джерела можна призначити відповідальним потрібного співробітника.

Зверніть увагу, якщо тип поля в Бітрікс24 не збігається з типом даних які в нього записуються – інформація не перенесеться або перенесеться некоректно, інформація так само не переноситься в такі статичні поля як "Напрямок угоди" і "Стадія угоди"

Якщо ви не передаєте в лід або контакт Ім'я, Прізвище або По батькові в такому випадку ПІБ в Бітрікс24 заповниться даними з месенджера клієнта.

Передача в Бітрікс24 файлів і фото в цій версії застосунку не підтримується.

Зараз в застосунку підтримується прийом інформації з таких блоків форм:
- Питання
- Одиночний вибір
- Мультивибір

Інформація записується в поля тільки з типом поля "Рядок"

Мови що підтримуються в застосунку: Українська і Російська (мова визначається від налаштувань Вашого Бітрікс24)

Версія 1
Модуль інтеграції з сервісом Chatforma
Chatforma – найбільш функціональний, зрозумілий і доступний конструктор чат-ботів на ринку.
Chatforma служить для збільшення продажів і зниження витрат
Автоматизуйте отримання Лідів, Контактів і Угод в Бітрікс24 безпосередньо з чат-ботів Facebook, Telegram і Viber

Телефони технічної підтримки:
380670110801
380990110801
Онлайн-чат підтримки:
https://bitrix.insidergroup.pro/online/chatforma
Підключення застосунку

Для підключення застосунку необхідно перейти за посиланням і пройшовши авторизацію створити токен доступу
https://pro.chatforma.com/profile/integration

Після в формі авторизації модуля потрібно вказати токен і ваш email