Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Панель супервайзера

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Панель супервайзера
informUnity
Безкоштовно
містить вбудовані покупки
Встановити
Скріншоти
Додаток дозволяє супервайзеру спостерігати за роботою колл-центру і управляти статусами операторів в режимі реального часу.

Можливості

За допомогою "Панель супервайзераа" можна:

  • переглянути поточний статус оператора( зайнятий / вільний), його приналежність до груп і черг;
  • призначити оператора в чергу або зняти з неї;
  • поставити оператора на паузу або зняти з неї;
  • підключитися до будь-якого поточного розмови в режимі прослуховування і суфлирования;
  • перевести будь-який дзвінок на конкретного співробітника;
  • переглянути статистику колл-центру.

Детальніше про те, як працювати з додатком, читайте в інструкції на нашому сайті.

Вимоги

  • Бітрікс24: хмара або коробка з активною Ліцензією;
  • Asterisk не нижче 13 версії.

Як розпочати роботу з додатком

Додаток отримує інформацію і користувачів, а також інші дані-черги і приналежність користувачів до них, активні дзвінки і т.д. — з Бітрікс24 і Asterisk і відображає їх в режимі реального часу.

Ціна

На даний момент ви можете придбати додаток на 3, 6 і 12 місяців. Ми приймаємо оплату по карті і за безготівковим розрахунком.

3 міс. - 5 970 RUR

6 міс. - 11 343 (-5%) RUR

12 міс. - 21 492 (-10%) RUR

Щоб купити додаток, напишіть нам в чат, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Закриваючі документи надаються за запитом для платежів від 10 000 р.

Версія 1
Додаток для управління колл-центром

Ми здійснюємо підтримку модуля за допомогою чату у відкритих лініях. Ви можете зв'язатися з нами двома способами:

1. У чаті всередині вашого Бітрікс24 (відкриє чат у вашому Бітрікс24).

2. У чаті на нашому сайті (віджет в правому нижньому кутку відкриває чат).

Зверніть увагу: ми не надаємо технічну підтримку продукту за телефоном та електронною поштою.

Ми дійсно небайдужі до вашого зворотного зв'язку і робимо все, щоб жодне питання не загубилося. Напишіть нам :)

1. Встановіть додаток "Панель супервайзера" в Бітрікс24.

2. Створіть користувача AMI. Встановіть повні права на читання і запис.

3. На вкладці Налаштування в додатку введіть дані:

  • Адреса Asterisk;
  • Порт AMI;
  • Логін користувача AMI;
  • Пароль користувача AMI.

Детальну інструкцію про те, як встановити, налаштувати і працювати з додатком, читайте на нашому сайті.

Мережева взаємодія

Звідки КудиПортПротокол
https://acp.informunity.ru FreePBXз вкладки налаштувань програми, за замовчуванням 5038 tcp
https://acp.informunity.ru Browser8081 wss
Browser https://marketplace.informunity.ru/ 443 https

Можливі проблеми і способи вирішення

З'являється "помилка з'єднання з AMI" - система не може встановити з'єднання з зазначеним сервером FreePBX. Перевірте коректність зазначеного хоста і порту, чи доступний хост ззовні, чи відкритий порт.

З'являється "помилка авторизації AMI" - з'єднання встановлено, але не вдалося авторизуватися. Перевірте коректність введеного логіна і пароля, а також налаштування прав для зазначеного користувача AMI.