Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід
ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Автообзвон
informUnity
Безкоштовно
містить вбудовані покупки
Встановити
Скріншоти
Додаток дозволяє здійснювати автоматичний обдзвін клієнтів по заздалегідь сформованій базі телефонних номерів.

Можливості

За допомогою "Автообзвона" можна:

  • підтримувати рівномірне навантаження на операторів: задавати частоту звернень до бази обдзвону для отримання списку номерів і встановлювати одночасну кількість дзвінків на лінії;
  • запускати / зупиняти обдзвін;
  • відстежувати виконання обдзвону.

Вимоги

  • Бітрікс24: хмара (будь-який тариф) або коробка з активною Ліцензією;
  • Asterisk не нижче 13 версії.

Як розпочати роботу з додатком

Для успішної роботи необхідно виконати три простих кроки:

  1. сформувати базу телефонних номерів за допомогою файлу .csv (максимум 100 000 номерів на обдзвін);
  2. виставити необхідні параметри (інтервал і кількість ліній);
  3. запустити автообзвон.

У разі успішного з'єднання з клієнтом, система підключає його до черги операторів. Якщо всі оператори в черзі зайняті, скрипт автоматично призупинить свою роботу і повернеться до обдзвону через встановлений користувачем інтервал часу. Якщо клієнт недоступний або зайнятий, його номер фіксується як дзвінок без відповіді, а скрипт переходить до наступного номера. Дійшовши до останнього номера в базі, скрипт завершує свою роботу.

Детальніше про те, як працювати з додатком, читайте в інструкції на нашому сайті.

Ціна

На даний момент ви можете придбати додаток на 3, 6 і 12 місяців.

3 міс. - 5 970 RUR

6 міс. - 11 343 (-5%) RUR

12 міс. - 21 492 (-10%) RUR

Щоб купити додаток, напишіть нам в чат, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Ми приймаємо оплату по карті і за безготівковим розрахунком. Закриваючі документи надаються за запитом для платежів від 10 000 р.

Версія 1
Додаток для автоматизації обдзвону клієнтської бази

Ми здійснюємо підтримку модуля за допомогою чату у відкритих лініях. Ви можете зв'язатися з нами двома способами:

1. У чаті всередині вашого Бітрікс24 (відкриє чат у вашому Бітрікс24).

2. У чаті на нашому сайті (віджет в правому нижньому кутку відкриває чат).

Зверніть увагу: ми не надаємо технічну підтримку продукту за телефоном та електронною поштою.

Ми дійсно небайдужі до вашого зворотного зв'язку і робимо все, щоб жодне питання не загубилося. Напишіть нам :)

1. Встановіть додаток "Автообзвон" в Бітрікс24.

2. Створіть користувача AMI. Встановіть повні права на читання і запис.

3. На вкладці Налаштування в додатку введіть дані:

  • Адреса Asterisk;
  • Порт AMI;
  • Логін користувача AMI;
  • Пароль користувача AMI.

Детальну інструкцію про те, як встановити, налаштувати і працювати з додатком, читайте на нашому сайті.

Мережева взаємодія

ЗвідкиКуди Порт Протокол
apd.informunity.ru FreePBXиз вкладки настроек приложения, по умолчанию 5038 tcp
apd.informunity.ru Browser8081 wss
Browser https://marketplace.informunity.ru/ 443 https
* apd.informunity.ru (5.189.230.59)