Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Відправка конверсії в Google і Facebook

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Скріншоти
Синхронізація Бітрікс24 і систем аналітики (Facebook Pixel і Google Analytics).

NEW! Друга версія плагіна підтримує розширену електронна торгівлю в Google Analytics і передає більше даних про покупця в Facebook Pixel!


Навіщо
Плагін підвищує ефективність реклами та зменшити час налаштування/ведення реклами, використовуючи стратегію «Оплата за конверсію» або «Оптимізація конверсій».

Переваги
  • Економія бюджету і підвищення ефективності рекламної кампанії;
  • Економія часу на створення і ведення рекламної компанії;
  • Просунута статистика (наприклад, кількість якісних Лідове або сума підтверджених замовлень);
  • Не потрібно інтегрувати Google і Facebook окремо, тому що все працює через 1 плагін;
  • Проста настройка - відправка мети за допомогою роботів.
Як це працює
  • При налаштуванні рекламної компанії в Google або Facebook вказуєте, що хочете платити за конверсію (наприклад, 300 рублів за якісний ЛИД, або 1% від підтвердженого замовлення), підбираєте пару ключових ВЧ запитів (наприклад, консультація юриста або купити холодильник) і пишіть кілька релевантних оголошень;
  • Рекламні платформи показують оголошення і вчать свої алгоритми підбирати відповідну ЦА;
  • Ваша реклама показується тільки тому, хто з великою часткою ймовірності зробить конверсію;
Обмеження! Додаток використовує функціонал «Роботи», тому не працює на безкоштовному тарифі;

Додаткові матеріали:

Версія 2

  1. Додана підтримка розширеної електронної торгівлі в Google Analytics і передача розширених даних про покупця в Facebook Pixel;
  2. Налаштування повідомлень користувачів про нові переходи;
  3. Вмонтування журналу відправки в картку CRM;
  4. Покращення продуктивності і виправлення помилок.

Версія 1
Відправка конверсії в Google Analytics і Facebook Pixel. Ідеально підходить для оптимізації реклами з оплатою за конверсію

Поддержка и помощь по внедрению - https://cp.flamix.solutions/
Идеи и доработки - https://cp.flamix.solutions/extranet/idea/
  1. Установить плагин;
  2. Настроить передачу идентификатора посетителя в ЛИД или Сделку:
    - Сделать интеграцию через плагин интеграции FLAMIX - https://flamix.solutions/bitrix24/integrations/;
    - Доработать свою интеграцию  (есть SDK и инструкции);
  3. Добавить цели и связать их с Яндекс.Метрикой, Google Analytics и Facebook Pixel - https://www.youtube.com/watch?v=EAqpNcf_Beo&list=PLE3o_6Nh29Rbza1Z2RX34Uz4LPvQtuHqz&index=1;
  4. Через встроенный механизм «Тестирования передачи конверсии» проверить синхронизацию с нужными рекламными кабинетами;
  5. Добавить робота на нужные стадии для отправки конверсий.