Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Відправка конверсії в Google і Facebook

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Відправка конверсії в Google і Facebook
FLAMIX
Безкоштовно
містить вбудовані покупки
Встановити
Скріншоти
Плагін дозволяє підвищити ефективність реклами та зменшити час налаштування/ведення реклами використовуючи стратегію «Оплата за конверсію» або «Оптимізація конверсій».

Переваги
  • Економія бюджету і підвищення ефективності рекламної компанії;
  • Економія часу на створення і ведення рекламної компанії;
  • Покращена статистика (наприклад, к-ть якісних лідів або сума підтверджених замовлень);
  • Не потрібно інтегрувати Google і Facebook окремо, все працює через 1 плагін;
  • Повний шлях клієнта, який здійснив конверсію;
  • Просте налаштуання – відправка конверсії за допомогою роботів.
Як це працює
  • При налаштуванні рекламної компанії в Google або Facebook вказуєте що хочете платити за конверсію (наприклад, 100 гривень за якісний ЛІД, або 1% від підтвердженого замовлення), підбираєте пару ключових ВЧ запитів (наприклад, консультація юриста, або купити холодильник) і пишете кілька релевантних оголошень;
  • Рекламні платформи показують оголошення і навчають свої алгоритми підбирати відповідну ЦА;
  • Ваша реклама показується тільки тому, хто з великою ймовірності зробить конверсію.
Обмеження
  • Застосунок використовує функціонал "Роботи", тому не підтримуєть в тарифах: Безкоштовний, Старт+ і Завдання+;
  • Безкоштовний тестовий період 1 місяць.
Дополнительные материалы
Вартість
  • 600 гривень в місяць
  • 5760 гривень в рік

Версія 1
Відправка конверсії в Google Analytics і Facebook Pixel. Ідеально підходить для оптимізації реклами з оплатою за конверсію

Підтримка тільки через тікет систему - https://cp.flamix.solutions/

Увага! Підтримка здійснюється тільки при активній ліцензії. Ідеї щодо доопрацювання можна залишити тут - https://cp.flamix.solutions/extranet/idea/
  • Встановити плагін;
  • Додати цілі і пов'язати їх з Google Analytics і Facebook Pixel;
  • Через вбудований механізм перевірки передачі перевірити синхронізацію з потрібними рекламними кабінетами;
  • Налаштувати передачу ідентифікатора користувача в Лід/Замовлення/ Угоду (є SDK і інтрукції).