Синхронізація Бітрікс24 і систем аналітики (Facebook Pixel і Google Analytics).
NEW! Друга версія плагіна підтримує розширену електронна торгівлю в Google Analytics і передає більше даних про покупця в Facebook Pixel!
НавіщоПлагін підвищує ефективність реклами та зменшити час налаштування/ведення реклами, використовуючи стратегію
«Оплата за конверсію» або
«Оптимізація конверсій».
Переваги- Економія бюджету і підвищення ефективності рекламної кампанії;
- Економія часу на створення і ведення рекламної компанії;
- Просунута статистика (наприклад, кількість якісних Лідове або сума підтверджених замовлень);
- Не потрібно інтегрувати Google і Facebook окремо, тому що все працює через 1 плагін;
- Проста настройка - відправка мети за допомогою роботів.
Як це працює- При налаштуванні рекламної компанії в Google або Facebook вказуєте, що хочете платити за конверсію (наприклад, 300 рублів за якісний ЛИД, або 1% від підтвердженого замовлення), підбираєте пару ключових ВЧ запитів (наприклад, консультація юриста або купити холодильник) і пишіть кілька релевантних оголошень;
- Рекламні платформи показують оголошення і вчать свої алгоритми підбирати відповідну ЦА;
- Ваша реклама показується тільки тому, хто з великою часткою ймовірності зробить конверсію;
Обмеження! Додаток використовує функціонал «Роботи», тому
не працює на безкоштовному тарифі;
Додаткові матеріали:
Версія 2
- Додана підтримка розширеної електронної торгівлі в Google Analytics і передача розширених даних про покупця в Facebook Pixel;
- Налаштування повідомлень користувачів про нові переходи;
- Вмонтування журналу відправки в картку CRM;
- Покращення продуктивності і виправлення помилок.
Версія 1
Відправка конверсії в Google Analytics і Facebook Pixel. Ідеально підходить для оптимізації реклами з оплатою за конверсію