Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Не пропусти дзвінок

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Не пропусти дзвінок
C1 Studio
Безкоштовно
містить вбудовані покупки
Встановити
Скріншоти
Втрачений дзвінок = втрачений клієнт


Сьогодні, якщо компанія дозволяє собі пропускати дзвінки клієнтів, то втрачає їх, і часто назавжди.

Чому в компаніях пропускають дзвінки?
  • Клієнт подзвонив на номер, в якому обмежена кількість ліній, і всі зайняті;
  • Клієнт подзвонив, коли всі оператори розмовляли і просто не встигли відповісти;
  • У неробочий час, або у вихідний день;
  • Пропущений дзвінок утворився через недбалість співробітників.

Застосунок "Не пропусти дзвінок" вирішує всі ці завдання, і відкриває нові можливості розподілу передзвону.



Основні можливості застосунку:
Відобразити список пропущених дзвінків з датами, тривалістю і даними клієнта / компанії / ліда
Поставити завдання для передзвону відповідальному співробітнику


Кому буде корисно:


Для компаній, що використовують вбудовану телефонію й можливості CRM Бітрікс24, для співробітників, які працюють з клієнтами:

Будь-який пропущений дзвінок для вас буде під контролем, застосунок поставить завдання після кожного пропущеного виклику та буде стежити за ним.

Для керівників:

Як тільки застосунок буде встановлено, починається збір і контроль пропущених дзвінків. Перед вами відкривається цілий напрямок, який до цього було не доступно.

* Для всіх, кому важливо не втратити клієнта. У Бітрікс24 за замовчуванням приховуються пропущені дзвінки, а контролювати їх немає можливості.

Основні можливості:
  • Різні завдання, з усіма параметрами для різних ліній, в тому числі й телефонних номерів (при використанні наскрізної аналітики)
  • Установка термінів завершення завдання
  • Відображення в списку готовності завдань
  • Можливість створювати завдання тільки для певних номерів
  • Можливість створювати завдання при очікуванні на лінії клієнта більш ХХ секунд
  • Можливість створювати завдання тільки для дзвінків у певний час
  • Виключати створення завдання, якщо співробітник передзвонив по пропущеному виклику протягом ХХ хвилин, провівши розмову тривалістю ХХ секунд
  • Виключити зі створення завдання номери, які передзвонили протягом ХХ хвилин після пропущеного дзвінка
  • Можливість використовувати спостерігачів у завданнях
  • Дзвінок прямо зі списку пропущених
Вартість передплати (перші 7 днів безкоштовно):
  • 1 міс - 600 грн
  • 2 міс - 1100 грн
  • 3 міс - 1500 грн

Версія 1
Не пропусти дзвінок

Технічна підтримка здійснюється по email: support@c1.com.ua
Установка і початкове налаштування.
Застосунок "Не пропусти дзвінок" встановлюється стандартним чином із Застосунків24.
Під час установки, вам буде необхідно вказати співробітників, які будуть відповідальними за завдання за замовчуванням.

Після установки застосунку адміністратор порталу порталу може налаштувати всі доступні параметри, а також додаткові лінії.