Офіційна Viber-розсилка клієнтам з назвою, логотипом вашої компанії та знаком верифікації ✔️.
ТЕКСТ ДО 1000 СИМВОЛІВБільше, ніж в звичайних SMS. Додавайте в повідомлення смайлики, викликайте у клієнтів емоції, акцентуйте увагу на головному.
РЕКЛАМНЕ ЗОБРАЖЕННЯЗалучайте більше уваги, додавши зображення з товаром або акцією. Такі повідомлення краще запам'ятовуються. Виділяйтеся з натовпу!
ПОСИЛАННЯ В ТЕКСТІДоповніть ваше повідомлення, вказавши відразу кілька посилань на сайти, сторінки з акціями або іншою додатковою інформацією.
КНОПКА ПРИЗОВУ ДО ДІЇВідстежуйте кліки по кнопці, перевіряйте статус повідомлень в особистому кабінеті і CRM, додавайте UTM-мітки до посилання, збирайте статистику в Google Analytics.
МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУНКУ
АВТОМАТИЧНА ВІДПРАВКА VIBER ТА SMS ПОВІДОМЛЕНЬНалаштуйте автоматичну відправку Viber та SMS повідомлень по досягненню стадії ліда або угоди. Менеджеру достатньо перемістити картку в потрібну стадію і повідомлення відправиться автоматично. Автоматизувати відправку повідомлень зможе навіть співробітник без потрібної кваліфікації.
РУЧНА ВІДПРАВКА VIBER ТА SMS ПОВІДОМЛЕНЬПотрібно відправити Viber повідомлення вручну? Інформуйте ваших клієнтів прямо з картки ліда, угоди, контакта чи компанії. Можна вибрати одне з альфа-імен, вказати додаткові номера телефонів, текст кнопки для переходу, URL посилання та URL картинки.
ТРАНЗАКЦІЙНІ VIBER ПОВІДОМЛЕННЯЧасто відправляєте шаблонні повідомлення клієнтам у Viber? Зекономте ваші гроші! Використовуйте транзакційні повідомлення. Вони дешевше за рекламні Viber повідомлення чи SMS та вміщують більше тексту (500 знаків у Viber замість 70 знаків у SMS). Створіть шаблон повідомлення, відправте на модерацію, отримайте згоду від Viber на відправку та інформуйте ваших клієнтів дешевше ніж зазвичай.
Детальніше:
ВІДКЛАДЕНІ VIBER ТА SMS ПОВІДОМЛЕННЯ (ПАУЗА)Ви можете відправляти Viber та SMS повідомлення, обравши паузу. Просто налаштуйте в роботі потрібний вам період очікування та повідомлення відправиться тоді, коли ви захочете. Ви також можете обмежити відправку повідомлень тільки в робочий час, щоб не турбувати ваших клієнтів у вихідний.
ОПЦІЯ VIBER + SMSЯкщо вашим клієнтам або бізнес-партнерам не доходять Viber-повідомлення з яких-небудь причин (наприклад, застосунок було закрито або одержувач відписався від повідомлень), то автоматично відправиться SMS. При цьому текст SMS-повідомлення можна налаштувати окремо від тексту Viber-повідомлення.
СТАТУСИ ДОСТАВОК VIBER ПОВІДОМЛЕНЬУвімкніть опцію трекінгу статусів доставок Viber-повідомлень. Інформація з номерами телефонів, статусами доставок і текстом повідомлення повернеться вам у таймлайн. Працюватиме, навіть якщо в угоді декілька контактів та у кожного з них по декілька телефонів.
СТАТУСИ ДОСТАВОК SMS ПОВІДОМЛЕНЬКожне ваше повідомлення буде автоматично відслідковуватися, а статуси повідомлень — оновлюватися. Тож ви завжди будете знати чи дійшло SMS клієнту.
МАСОВА РОЗСИЛКА SMS ПОВІДОМЛЕНЬВикористовуйте CRM на повну потужність! Об'єднуйте ваших клієнтів у сегменти за допомогою CRM-маркетингу та інформуйте їх про головні події у вашій компанії.
ВИБІР НА ЯКИЙ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ ВІДПРАВЛЯТИ
У ваших клієнтів декілька номерів? Налаштовуйте на який тип номеру телефону (мобільний, робочий тощо) та на скільки номерів (перший, останній, всі) відправиляти повідомлення.
ВІДПРАВКА VIBER ТА SMS ПОВІДОМЛЕННЯ СПІВРОБІТНИКАМПоглиблюйте роботу з CRM, інформуючи ваших колег про важливі події щодо клієнтів. Ви можете відправити повідомлення навіть всій компанії:)
НЕОБМЕЖЕНА КІЛЬКІСТЬ АЛЬФА-ІМЕН VIBER ТА SMSУ вашому холдингу декілька компаній або брендів? Обирайте потрібне вам альфа-ім'я простим вибором зі списку. Усі альфа-імена SMS автоматично підтягуються з вашого особистого кабінету.
ПЕРЕВІРКА НОМЕРІВ ПРИ ВІДПРАВЛЕННІЯкщо у вашій CRM номери телефонів контактів або компаній зберігаються в різному форматі (наприклад, 067-ХХХ-ХХ-ХХ або 38067ХХХХХХХ), то застосунок автоматично відформатує їх до потрібного вигляду перед відправкою. Телефони в самих картках при цьому застосунок не змінює.
ПІДКАЗКИ В НАЛАШТУВАННЯХ АКТІВІТІНе пам'ятаєте яка довжина Viber-повідомлення або в якому форматі вказати посилання на фото? В налаштуваннях робота/активіті додані підказки для починаючих та досвідчених фахівців.
ВІДПРАВКА VIBER ТА SMS ПОВІДОМЛЕНЬ КОНТАКТАМ І КОМПАНІЯМВашому бізнесу потрібно відправляти Viber-повідомлення юридичним особам? Досить в налаштуваннях робота/активіті обрати компанію та повідомлення відправиться як і звичайному контакту.
РЕЗУЛЬТАТИ ВІДПРАЦЮВАННЯ АКТІВІТІХочете налаштувати автоматизацію більш гнучко? Використовуйте додаткові результати робота/активіті для моделювання складних сценаріїв у роботі вашого бізнесу.
МОЖЛИВІСТЬ ПІДСТАНОВКИ ЗМІННИХ В АКТІВІТІВи досвідчений користувач CRM? Скористайтеся підстановкою змінних при налаштуванні автоматизації для максимального контролю над процесом!
ВІДПРАВКА SMS У ЦЕНТРІ ПРОДАЖІВУ вас малий бізнес і швидкі продажі? Надсилайте за допомогою SMS посилання на оплату замовлення. Клієнт перейде за посиланням і оплатить товари, а результат повернеться до вас в угоду.
ГАРАНТОВАНА ДОСТАВКА ПОВІДОМЛЕНЬЯкщо виникнуть якісь непередбачувані обставини, відправка Viber та SMS повідомлень буде повторюватись, поки вони не будуть доставлені клієнту.
ПРАЦЮЄ НА ТАРИФАХ:
- хмарні Бітрікс24 (демо-режим на 30 днів)
- хмарні Бітрікс24 (усі тарифи)
- коробкові Бітрікс24 (будь-які редакції)
ПРАЦЮЄ З СУТНОСТЯМИ:- лід
- угода
- контакт
- компанія
- замовлення
- смарт-процеси (скоро)
Версія 2
- Додана можливість вибору на який тип телефону надсилати повідомлення (робочий, мобільний тощо).
- Додана можливість вибору на скільки телефонів надсилати повідомлення (перший, останній, усі номери).
- Додана можливість надсилати повідомлення співробітникам.
- Автоматична повторна відправка повідомлення, якщо не отримано відповіді на запит від провайдера.
Версія 1
Інформуйте ваших клієнтів за допомогою SMS і Viber повідомлень прямо з вашої CRM!
В особистому кабінеті провайдера у розділі Налаштування API:
- активуйте опцію "HTTP API — простий та зручний спосіб відправляти повідомлення звідки завгодно, підтримує відправку VIBER, SMS, а також гібридні розсилки VIBER+SMS"
- для опції "Підтримувані канали створення повідомлень" виберіть значення "HTTP API"
- збережіть налаштування на сторінці
- згенеруйте токен HTTP API авторизації, якщо він не був згенерований раніше
- в налаштуваннях застосунку вкажіть згенерований токен (для всіх альфа-імен використовується єдиний токен)
- в налаштуваннях застосунку вкажіть альфа-імена Viber та SMS, які прив'язані до вашого аккаунту у кабінеті провайдера (якщо ви не плануєте використовувати альфа-ім'я Viber, то не вказуйте його)
Відкрити зображення на весь екран
Важливо!Назви альфа-імен Viber та SMS в налаштуваннях застосунку повинні бути повністю ідентичні назвам альфа-імен в кабінеті провайдера.
Наприклад, якщо в кабінеті провайдера вказано альфа-ім'я SMS "Best-Shop", а у налаштуваннях застосунку вказано "Bestshop" чи "best-shop", то повідомлення не будуть відправлені.