Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід
ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
Viber + SMS [TurboSMS]
BLACK PRODUCTION
За передплатою
Встановити
Інші застосунки розробника
Скріншоти
Офіційна Viber-розсилка клієнтам з назвою, логотипом вашої компанії та знаком верифікації ✔️.


ТЕКСТ ДО 1000 СИМВОЛІВ

Більше, ніж в звичайних SMS. Додавайте в повідомлення смайлики, викликайте у клієнтів емоції, акцентуйте увагу на головному.

РЕКЛАМНЕ ЗОБРАЖЕННЯ

Залучайте більше уваги, додавши зображення з товаром або акцією. Такі повідомлення краще запам'ятовуються. Виділяйтеся з натовпу!

ПОСИЛАННЯ В ТЕКСТІ

Доповніть ваше повідомлення, вказавши відразу кілька посилань на сайти, сторінки з акціями або іншою додатковою інформацією.

КНОПКА ПРИЗОВУ ДО ДІЇ

Відстежуйте кліки по кнопці, перевіряйте статус повідомлень в особистому кабінеті і CRM, додавайте UTM-мітки до посилання, збирайте статистику в Google Analytics.



МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУНКУ



АВТОМАТИЧНА ВІДПРАВКА SMS ТА VIBER ПОВІДОМЛЕНЬ

Налаштуйте автоматичну відправку SMS і Viber повідомлень по досягненню стадії ліда або угоди. Менеджеру достатньо перемістити картку в потрібну стадію і повідомлення відправиться автоматично. Автоматизувати відправку повідомлень зможе навіть співробітник без потрібної кваліфікації.

РУЧНА ВІДПРАВКА SMS ТА VIBER ПОВІДОМЛЕНЬ
Потрібно відправити Viber повідомлення вручну? Інформуйте ваших клієнтів прямо з картки ліда, угоди, контакта чи компанії. Можна вибрати одне з альфа-імен, вказати додаткові номера телефонів, текст кнопки для переходу, URL посилання та URL картинки.

ТРАНЗАКЦІЙНІ VIBER ПОВІДОМЛЕННЯ
Часто відправляєте шаблонні повідомлення клієнтам у Viber? Зекономте ваші гроші! Використовуйте транзакційні повідомлення. Вони дешевше за рекламні Viber повідомлення чи SMS та вміщують більше тексту (500 знаків у Viber замість 70 знаків у SMS). Створіть шаблон повідомлення, відправте на модерацію, отримайте згоду від Viber на відправку та інформуйте ваших клієнтів дешевше ніж зазвичай.

Детальніше:

ВІДКЛАДЕНІ SMS ТА VIBER ПОВІДОМЛЕННЯ (ПАУЗА)

Ви можете відправляти SMS і Viber повідомлення, обравши паузу. Просто налаштуйте в роботі потрібний вам період очікування та повідомлення відправиться тоді, коли ви захочете. Ви також можете обмежити відправку повідомлень тільки в робочий час, щоб не турбувати ваших клієнтів у вихідний.

ОПЦІЯ VIBER + SMS
Якщо вашим клієнтам або бізнес-партнерам не доходять Viber-повідомлення з яких-небудь причин (наприклад, застосунок було закрито або одержувач відписався від повідомлень), то автоматично відправиться SMS. При цьому текст SMS-повідомлення можна налаштувати окремо від тексту Viber-повідомлення.

СТАТУСИ ДОСТАВОК VIBER ПОВІДОМЛЕНЬ
Увімкніть опцію трекінгу статусів доставок Viber-повідомлень. Інформація з номерами телефонів, статусами доставок і текстом повідомлення повернеться вам у таймлайн. Працюватиме, навіть якщо в угоді декілька контактів та у кожного з них по декілька телефонів.

СТАТУСИ ДОСТАВОК SMS ПОВІДОМЛЕНЬ
Кожне ваше повідомлення буде автоматично відслідковуватися, а статуси повідомлень — оновлюватися. Тож ви завжди будете знати чи дійшло SMS клієнту.

МАСОВА РОЗСИЛКА SMS ПОВІДОМЛЕНЬ
Використовуйте CRM на повну потужність! Об'єднуйте ваших клієнтів у сегменти за допомогою CRM-маркетингу та інформуйте їх про головні події у вашій компанії.

МОЖЛИВІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ДЕКІЛЬКОХ АЛЬФА-ІМЕН SMS ТА VIBER

У вашому холдингу декілька компаній або брендів? Обирайте потрібне вам альфа-ім'я простим вибором зі списку. Усі альфа-імена SMS автоматично підтягуються з вашого особистого кабінету.

ПЕРЕВІРКА НОМЕРІВ ПРИ ВІДПРАВЛЕННІ

Якщо у вашій CRM номери телефонів контактів або компаній зберігаються в різному форматі (наприклад, 067-ХХХ-ХХ-ХХ або 38067ХХХХХХХ), то застосунок автоматично відформатує їх до потрібного вигляду перед відправкою. Телефони в самих картках при цьому застосунок не змінює.

ПІДКАЗКИ В НАЛАШТУВАННЯХ АКТІВІТІ

Не пам'ятаєте яка довжина Viber-повідомлення або в якому форматі вказати посилання на фото? В налаштуваннях робота/активіті додані підказки для починаючих та досвідчених фахівців.

ВІДПРАВКА SMS ТА VIBER ПОВІДОМЛЕНЬ КОНТАКТАМ І КОМПАНІЯМ

Вашому бізнесу потрібно відправляти Viber-повідомлення юридичним особам? Досить в настройках робота/активіті обрати компанію та повідомлення відправиться як і звичайному контакту.

РЕЗУЛЬТАТИ ВІДПРАЦЮВАННЯ АКТІВІТІ

Хочете налаштувати автоматизацію більш гнучко? Використовуйте додаткові результати робота/активіті для моделювання складних сценаріїв у роботі вашого бізнесу.

МОЖЛИВІСТЬ ПІДСТАНОВКИ ЗМІННИХ В АКТІВІТІ

Ви досвідчений користувач CRM? Скористайтеся підстановкою змінних при налаштуванні автоматизації для максимального контролю над процесом!

ВІДПРАВКА SMS У ЦЕНТРІ ПРОДАЖІВ
У вас малий бізнес і швидкі продажі? Надсилайте за допомогою SMS посилання на оплату замовлення. Клієнт перейде за посиланням і оплатить товари, а результат повернеться до вас в угоду.


ПРАЦЮЄ НА ТАРИФАХ:

  1. хмарні Бітрікс24 (демо-режим на 30 днів)
  2. хмарні Бітрікс24 (тарифи «CRM+», «Команда», «Компанія»)
  3. коробкові Бітрікс24 (будь-які редакції)

ПРАЦЮЄ З СУТНОСТЯМИ:
  1. лід
  2. угода
  3. контакт
  4. компанія
  5. замовлення

Версія 1
Інформуйте ваших клієнтів за допомогою SMS і Viber повідомлень прямо з вашої CRM!

Онлайн-чат на сторінці застосунку

В особистому кабінеті провайдера:

  1. активуйте опцію "HTTP API — простой и удобный способ отправлять сообщения откуда угодно, поддерживает отправку VIBER, SMS, а также гибридные рассылки VIBER+SMS"
  2. для опції "Поддерживаемые каналы создания сообщений" виберіть значення "HTTP API"
  3. збережіть налаштування на сторінці
  4. згенеруйте токен HTTP API авторизації, якщо він не був згенерований раніше
  5. в налаштуваннях застосунку вкажіть згенерований токен (для всіх альфа-імен використовується єдиний токен)
  6. в налаштуваннях застосунку вкажіть альфа-імена SMS та Viber, які прив'язані до вашого аккаунту у кабінеті провайдера (якщо ви не плануєте використовувати альфа-ім'я Viber, то не вказуйте його)


Важливо!

Назви альфа-імен SMS та Viber в налаштуваннях застосунку повинні бути повністю ідентичні назвам альфа-імен в кабінеті провайдера.

Наприклад, якщо в кабінеті провайдера вказано альфа-ім'я SMS "Best-Shop", а у налаштуваннях застосунку вказано "Bestshop", то повідомлення не будуть відправлені.