Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

КоллХелпер - скрипти продажів

ВЕБ-ЗАСТОСУНКИ
КоллХелпер - скрипти продажів
Auspex
Безкоштовно
містить вбудовані покупки
Встановити
Скріншоти
Версія застосунку з оплатою всередині, демо режимом 15 днів і постійним повнофункціональним обліковим записом адміністратора.
Повністю сумісний з КОРОБКОВОЮ версією Корпоративного порталу.

Спеціальний промокод для наших клієнтів - PRT-ZNVSZQ
Вкажіть у спеціальному полі та отримайте 10 % знижки на першу оплату акаунта будь-якої версії КоллХелпера.

Дивіться відео - все найважливіше за одну хвилину: https://youtu.be/QHQTFty8Ues

Вам потрібно підвищити продажі?
Значить Вашим менеджерам необхідно працювати по скриптам.

Інтеграція з CRM вже працює! Дані про клієнта і компанії - прямо в тексті скрипта і доступні для редагування.

Вже доступна візуальна аналітика! Дані про проходження скриптів у вигляді таблиці або схеми з кількістю переходів на конкретний вузол скрипта, кількістю і типом завершених дзвінків на кожному вузлі.

Повна інструкція до застосунка.

За рахунок цього Ваші менеджери:
- завжди говорять правильно потрібні речі
- не забувають розповісти і запитати
- правильно працюють з запереченнями
- завжди знають що відповісти клієнту
- швидко навчаються і починають працювати

Модуль дозволяє створювати скрипти для відпрацювання вхідних і вихідних дзвінків операторами і офіс-менеджерами.

В системі створюється потрібна кількість скриптів і оператор в залежності від ситуації використовує необхідний скрипт, який веде його по розмові.

Створення та управління - в зручному деревоподібному інтерфейсі.

Відео інструкція: https://youtu.be/_x-v51yeJww
Сайт: http://callhelp.kit-media.com/

Версія 1

  • Виклик програми зі списків контактів, дзвінків, компаній і угод.
  • Автоподгрузка даних обраної картки для роботи.
  • Робота зі скриптами продажів у вікні "Обзвон".

Побажання щодо розширення функціоналу та повідомлення з проблемами в роботі модуля приймаються за адресою callhelp@kit-media.com

Всі пропозиції та скарги будуть розглядатися і по можливості вживати заходів.
Ми самі користуємося цим рішенням і максимально зацікавлені в його працездатності і функціонал.
Встановлюється в Корпоративний портал, як модуль, готовий до роботи, після налаштування прав для адміністраторів і операторів.

Спочатку права адміністратора застосунку має обліковий запис, під яким він був встановлений.
Щоб призначити права іншому користувачеві – потрічно щоб користувач спочатку відкрив сторінку застосунку, тоді його обліковий запис з'явиться в керуванні правами в застосунку.

Детальніше на сайті: http://callhelp.kit-media.com/