7 ідей, як поліпшити роботу команди продажів
«Якщо команда продажів працює не в повну силу, важливо це вчасно виявити і правильно підібрати рецепт вирішення проблеми. MC Today разом з «Бітрікс24» дізналися, як з цим справляються в відомих українських компаніях». Детальніше...
Ці підходи допомагають Tickets.ua, «Шаг» і EVO зробити роботу команд продуктивною. Ось їхні секрети
«Успішні українські компанії не чекають, поки їх команди почнуть лажати. Вони грають на випередження, займаючись профілактикою, і використовують для цього різні інструменти. MC Today разом з «Бітрікс24» дізнавався їх секрети». Детальніше...
«Правильна постановка ключових показників ефективності - KPI - співробітникам вимагає великого досвіду управління. Помилки підстерігають керівників на кожному етапі, починаючи з визначення показників, які будуть людині під силу - і закінчуючи комплексом заходів, що допомагають не допустити вигорання». Детальніше...
Легко владнати за допомогою скрипта. Як побутові ситуації працювали б з технологіями?
«Переповнені маршрутки, черги в лікарнях, задушливі плацкарти, ремонт доріг під час дощу. З самого народження українців оточує традиційний хаос. Ми вирішили представити, як можуть виглядати звичні події, якби вони відбувалися в Бітрікс24». Детальніше...
Проблема автоматизації -український клієнт. Він все ще любить дзвонити
«Артем Шишкін, співзасновник і керівник дніпровської компанії Coover Box, зробив те, про що мріє багато хто - створив свій бізнес і поїхав подорожувати. Коли ми спілкувалися з Артемом, він знаходився в Індонезії, в декількох часових поясах від України. Але його клієнти не здогадувалися про це». Детальніше...
«Редакція AIN.UA представила, як виглядало б життя Запорізької Cічі, якби за часів розквіту українського козацтва організацією побуту та походів козаків займалися технології». Детальніше...
Як побудувати омніканальний бізнес і не померти від Push-повідомлень
«Бути всюди для бізнесу - це не тільки модно, а й необхідно. Якщо його немає там, куди ходять потенційні клієнти (офлайн, телефон, пошта, соцмережі, месенджери, форма замовлення на сайті, чати), значить, його вже/ще не існує. Але даючи бізнесу так багато переваг, омніканальность стає великим джерелом головного болю». Детальніше...
Модуль CRM в «Бітрікс24»: менеджери - ефективні, клієнти - задоволені
«У попередніх оглядах ми пройшлися по важливим інструментам сервісу «Бітрікс24» для спільної роботи, але це далеко не все. Тому у цій статті ми вирішили розповісти про найбільш затребуваний компоненті хмарного сервісу - CRM (Customer Relationship Management)». Детальніше...
Бітрікс24: прості та зручні комунікації для бізнесу
«Які сервіси використовують компанії для організації своїх бізнес-процесів? Організаційні питання та інші завдання в Evernote, планування і календар - Google або Outlook, чат - Google Talk + Skype тощо». Детальніше...
Досвід використання Бітрікс24 в редакції AIN.UА
«Ще навесні в AIN.UA ми почали використовувати систему управління проектами Бітрікс24. Минуло вже три місяці і можна підвести перші підсумки та поділитися спостереженнями. Про плюси і мінуси продукту розповідають три співробітника редакції». Детальніше...
Бітрікс24: підсумки - головне у найкращому
«Минуло майже півроку з того моменту, як Лайфхакер відкрив для себе систему Бітрікс24. Сказати, що ми просто задоволені можливостями і функціональністю цього сервісу – не сказати нічого. Ми задоволені, насправді, дуже задоволені. Протягом 7 статей ми послідовно відкривали для вас фішки і плюшки сервісу, які гармонійно вписалися в наші робочі процеси, і з великою ймовірністю знайдуть застосування в будь-якому бізнесі». Детальніше...
Бітрікс24: соціальна мережа для роботи
«Ви - стартап, команда якого спілкується за допомогою пошти? Облік і планування робите в Excel? Файлами обмінюєтеся через Google Drive або Dropbox? Тоді ми йдемо до вас! Бітрікс24 - це соціальна мережа для зручної роботи, де зібрані всі необхідні робочі інструменти. Про те, що таке «соціальний інтранет», схожий він на Фейсбук чи ні, чи зручно це для роботи, ми і поговорили з директором по маркетингу Бітрікс24 Світланою Берегуліною». Детальніше...
Корпоративні соціальні мережі: як Facebook, тільки без кішок
«Корпоративні соціальні мережі базуються, як правило, на таких платформах як Chatter від Salesforce, Jive або Yammer, який належить компанії Microsoft. Схожі продукти пропонують німецька компанія Cummunote і виробник «Бітрікс24». Зазвичай клієнти можуть вибирати, чи використовувати їм сервіс в хмарі або купити ліцензію, з тим, щоб встановити продукт на власний сервер». Детальніше...
Отримайте простір для спільної роботи співробітників вашої невеликої компанії безкоштовно
«Я щиро вірю в те, що ефективна організація роботи і комунікації всередині компанії визначають, хто досягне успіху, а кого чекає провал. Так, але як зробити організацію та комунікації ефективними? Як люблять повторювати столяри - для кожної роботи свій інструмент. «Бітрікс24» - це якраз той самий «інструмент» для спільної роботи - або інтранету, як кажуть гікі - де співробітники можуть відслідковувати проекти, обговорювати їх, спільно над ними працювати». Детальніше...
Як Facebook може бути корисний компаніям?
Використання соціальних мереж змінює способи спілкування компанії не тільки із зовнішнім світом, а й усередині - між співробітниками. За словами Миколи Шульгіна, начальника німецького відділу російського виробника програмного забезпечення «Бітрікс»: «... у великих компаніях досі панує менталітет підстраховки: процес прийняття рішення затягується, оскільки він залучений у величезну кількість всіляких електронних листів». Саме цей процес прийняття рішення Шульгін і його колеги хочуть спростити за допомогою свого продукту. Детальніше...
«Бітрікс24»: Повністю готовий корпоративний інтранет у хмарі
Інтранет готовий до запуску: мобільні застосунки пропонують практично той же функціонал, який є в «коробковій» версії. Нові версії свого корпоративного порталу та хмарного інтранета «Бітрікс24» розширив значною кількістю функцій. Завдяки інтеграції з соціальними мережами, такими як, наприклад, Facebook, Twitter & Co., Корпоративний портал «з коробки» і хмарний сервіс стали значно більше орієнтовані на комунікацію. Детальніше...
Хмарний інтранет стає все більш соціальним
Хмарна і «стаціонарна» версії інтранета були істотно перероблені. Тепер вони пропонують набагато більше соціальних і мобільних функцій. Більшість нововведень версії «Бітрікс24: Корпоративний портал 12.0» стосуються мобільного додатку. Програми для iPhone і Android тепер доступні не тільки для користувачів хмарного сервісу «Бітрікс24», а й для тих, хто використовує «коробочну» версію корпоративного порталу. Детальніше...
7 веб-інструментів, які збільшать вашу ефективність
З якоїсь причини «Бітрікс24» не надто відомий у широких колах, і це сумно. Він об'єднує соціальний інтранет і CRM, допомагаючи відстежувати контакти, будувати воронку продажів, обмінюватися повідомленнями з колегами, планувати спільну діяльність, користуватися календарем і зберігати всю важливу інформацію в одному місці. Особливо радує, що команди до 12 чоловік можуть користуватися «Бітрікс24» абсолютно безкоштовно (тарифні плани для груп з великим числом співробітників не менш доступні, тому що коштують недорого). Детальніше...